Alla inlägg den 18 april 2007

Av Victoria - 18 april 2007 17:15

Då minns ni också Aracuan -djungelns pajas... han som hoppade omkring och sjöng på obegripliska.


I slutet får Kalle en knäpp och gör likadant.


I dag är jag mycket nära att följa deras exempel. Därför att:


-Sonen äter blomjord. För övrigt det enda han äter. Viftar bort skeden så att all mat hamnar på honom, på mig, på golvet, på...tja, allt!


-Dottern har rivit lös femton bitar tapet från sin vägg. Trots att jag, när hon föreslog det, sa att hon inte fick. Vilket i efterhand får mig att tro att hon redan hade gjort det när hon frågade om hon fick. När jag upptäckte det hade hon gått till farmor & farfar. Kanske tur det...


Så nu har vi, förutom sand, grus och dammråttor, även jord, barnmat och tapeter överallt...


Andas lugnt och räkna till tio!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards