Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Victoria - 7 maj 2007 16:57

Jag har världens roligaste make, och världens roligaste kompisar. Helt säkert, de är skitskojiga!


Och allt som de bidrar med som gör mitt liv roligare, skulle jag förstås vilja dela med er, men... det går ju inte! Kan ju inte hänga ut dem hur som helst på bloggen, utan att fråga om lov, och frågar jag om lov så faller rätt mycket av det roliga... och mitt spontana halkande över tangenterna går i stöpet.


Hur gör ni andra, vad säger era vapendragare om ni på bloggen drar upp nån bra grej som hänt, nåt kul som nån sagt, klavertramp, pinsamheter...?


Jag tycker mycket om de här människorna, så det sista jag vill är att göra dem ledsna, men samtidigt borde hela världen få veta hur bra de är...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards