Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Victoria - 27 maj 2007 08:17

-Tut tutelituut, tut tutelituut, tut tuut, tut tuut, tut tuut! (ni får föreställa er att jag blåser i en gammal tratt, för jag har ingen trumpet. Och för den som kände igen melodin kan jag meddela att det var glassbilstrudelutten jag spelade...)


Idag fyller maken år! Min älskade gubbe som jag kamperat ihop med i...räknar på fingrarna... drygt 13 år. T-R-E-T-T-O-N!

Med tanke på att ingen av oss har fyllt 30, så är det ganska länge, nästan halva våra liv, och jag älskar fortfarande denne underbart rolige, snygge och trevlige (och huslige) man. Vill inte byta bort honom, oavsett vad, så du som har nåt gammalt ök hemma som du gärna gör dig av med: Det är ingen idé, vill inte ha nån annan, endast det bästa är gott nog.



Istället för tårta får du idag:

(hittade ingen ost & baconkorv... sorry!)





Under våra13 år har vi:

(i ungefärlig tidsordning)



-slutat högstadiet

-kört rätt många mil på moped

-tagit studenten

-tagit körkort

-bott i tre lägenheter

-gått på minst åtta bröllop

-gift oss

-fått fasta jobb

-haft två bilar

-köpt hus

-fått de två bästa ungarna i världen

-varit på två 30-årskalas



-Grattis älskade maken. I älsk då så i kålschwäittes!





Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards