Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Victoria - 7 juni 2007 23:01

Vår dotter gjorde en upptäckt. En sak som såg ut som en annnan tyckte hon. Vet ni vad det här är? Ge några förslag!


"Det ser ut som en äggula med ögon"



Har varit på Thai Garden med ett litet tjejgäng och ätit, så i jär åll kwedo.

Kan inte göra nån exakt översättning, men det betyder ungefär däst och fullproppad... gott var det i alla fall.


Nu sitter jag på golvet och prismärker drivorna av saker jag ska ta med mig på Loppis i parken på lördag.  Kanske ses vi där. Ni känner igen mig på Nokiastövlarna, indianfjäderskruden och kakaduan på min axel. Har även en maskros i översta knapphålet...


 Mitt sällskap uteblev eftersom han-som-är-den-enda-karln-på-kvarteret-som-inte-gillar-trädgårdsskötsel ska köra rally med sin radiostyrda bil, och så har de ingen barnvakt så frun sambon hans kan inte hänga med...

men jag måste fara ändå, för nu ligger alla sakerna i stora högar på golvet och jag orkar inte lägga tillbaks dem...


Och så jobbade jag sista natten för sommaren, natten som gick.

Har ett dagpass kvar nån dag innan midsommar, men det känns inte värst betungande. Längtar mer till gubbens semester faktiskt, och det blir vid midsommar. Passade på att sy ett par dynor till vagnen då jag jobbade, så nu är det bara två kvar. TVÅ!  Det finns ett ljus i slutet av tunneln...


Tack alla ni som besöker mitt vardagsrum!

Statisiken pekar uppåt hela tiden...

Tisdagen var rekorddag, 105 påhälsningar.

(Tacka vet jag Tisdagstema...)


Kram och God Natt!




Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards