Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Victoria - 20 juli 2007 11:47

...och jag som skulle berätta allt om vår jättehärliga semsetertripp med husvagnen. Nu är det stört omöjligt att surfa, för datorskräpet håller på att skära ihop. Tror vi. Så nu kan vi välja på följande:


-skicka iväg den till reparatör och få den fixad gratis, eftersom det är en personalhyr/köp/blablabla, men få vänta tre månader ungefär innan vi får den tillbaka, och när vi får igen den har nån kopierat alla våra bilder och lagt ut dem på nätet... eller:

-låta vår redan överbelastade datagurukompis fixa den åt oss fast han egentligen inte har tid... eller:

-låta den stå oanvänd tills han har tid att fixa den, och ägna vår tid till att måla klart huset/ sätta upp lister/ klippa gräs /spela minigolf.


Just nu lånar jag dator av vänliga vänner/grannar.

De har köpt en ny (ja, fast ganska begagnad, men ändå) och jääättefin husvagn, och jag är ganska så avis, och det händer inte ofta... och nu ser jag den varenda gång jag titta ut genom fönstret. Suck!


Hoppas ni har det bra i sommarens soliga dagar!



Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards