Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Victoria - 28 augusti 2007 21:53

Skit också... jag som skulle lägga mig tidigt... har sex minuter på mig... borde hinna:


Jag har klurat på en utmaning till er!


Vill veta vilka era topp-fem-IKEA-prylar är.

Är det något ni redan har eller något ni vill ha?

Litet, stort, billigt, dyrt, praktiskt eller bara ruskigt snyggt?

Kanske femkronorskorven är bäst, eller tio köttbullar med potatis?

Kanske ger ni fasen i vasen Vasen, men vill gärna dela sovrum med en Expedit...


Alla är välkomna att hänga på, men jag utmanar speciellt:



Lilla My, 

Mariakoden,

Eva,

Annelie,

 och så Rolle, bara för att jag är så väldans nyfiken på vad en man kan tänkas ha för fem favoriter på IKEA... (och det gills inte att säga att det bästa med IKEA är att man kan åka till Alko och handla...)


Här är mina:


SORTERA, stapelbara källsorteringslådor. Såna har vi på jobbet och de är suveräna för en slarver som jag. Ska ha! Många...


OTTAWA. Köpte min på loppis för trettio spänn. Helnöjd!


Tänker mig en KLIPPAN i köket, att vila i efter maten, att bara mysa i emellanåt, läsa en bok (yeah, right!) eller ta en kopp te. Är inte helt säker på vilken klädsel jag vill ha. Svårast blir att övertyga maken om att soffan skulle göra sig bra i vårt kök... han tror att den bara kommer att bli en avlastningsyta. Ha! Han känner inte mig... typ...


EKTORP. Måste ha ny soffa i vardagsrummet. Den gamla är helt slut. Älskar det röda manchestertyget... har nån 8495:- över åt mig??


IKEA PS. Har inget motiv till att köpa den, tycker bara att den är så rolig.



Mycket rött blev det för min del. Nu väntar jag på att få se era favvisar.


Kolla den här bloggen som jag hittade idag. Inget för finkänsliga. Jag garvade så jag grät, även om jag vill poängtera att jag inte håller med om allt...



Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards