Alla inlägg den 12 september 2007

Av Victoria - 12 september 2007 16:32

Det är jättesnyggt med Marimekko, Mairo, Cult och alla andra dyra pryttlar... och...  ärligt talat: vem vill köpa heminredning på Rusta? Egentligen?


Lilla My vill ha en matta därifrån, det är ju nästan pinsamt. Lowbudget, hahaha...


Nä... jag köper bara det allra mest exklusiva! Som den här svarta vasen till exempel:



Bästa kvalisort, inhandlad på...


ICA Kvantum! Snacka om lågbudget!

Den är rätt snygg tycker jag. Blomsterkrafset är köpt på Coop.

(det här blir bara bättre och bättre, eller hur?)


Jag struntar faktiskt i var saker är köpta, även om jag inte skulle ta hem vad skrot som helst,

snyggt ska det vara. Har själv hittat jättefina mattor på Rusta.

Har hittat många godbitar på Loppis också.


Visst finns det finns mängder med dyrgripar också som jag vill ha, till exempel en vardagsrumslampa för 2.500 riksdaler... men jag har helt enkelt inte ekonomisk ryggrad för såna utsvävningar...


...så jag håller mig till Medelsvenssondesign:

Indiska, Rusta, Ikea, och... hrm.. ICA.


Shit, ett fem ynka minuter långt inlägg, ochändå har lilleman hunnit in på dass. Nu hör jag hur han plaskar runt i toastolen. Vi hörs.


Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards