Alla inlägg den 17 september 2007

Av Victoria - 17 september 2007 21:00


...här har jag gått & fejat  & skurat vardagsrummet hela förmiddagen, för att nån enda gång ha det riktigt välstädat och prydligt...

(det är svårt att ha det välpolerat just nu: jag städar undan tio grejor och gossen plockar fram tolv...)


...och så fick jag se det här!


Så nu är det bara att riva om i bokhyllan och trassla ihop sladdarna igen.

(fast sladdarna är alltid trassliga hemma hos oss... det är lite väl många sladdar till alla boxar & dvd:ar & tv:ar och Playstations & diverse)

Typiskt min otur att städa just när det blir snyggt med osnyggt, hehe...


Har fotograferat några av våra favoritböcker:


"Penisboken" kan jag varmt rekommendera,

likaså "Entreprenörskap, toapapper & struntsnack", av Blåsmarkaren

Niclas Wikström. Fast man kanske bör veta vem författaren är om man ska uppfatta det roliga i boken...


 Jag har haft en riktigt trevlig helg på jobbet.

Åt thaimat på lördagkväll och de tre portioner vi beställde hade räckt åt sex pers.

Mycket shoppingprat blidde det och nu är jag sååå sugen på att fara till stan. Måste ha ett par snygga stövlar, gärna med lite grövre stuk.

Måste ha några nya jeans också, mina rätt så nya fina jeans havererade i helgen.

De bokstavligen rämnade tvärs över ändalykten, eftersom de är förnötta & blekta i häcken.

 (Så det berodde inte på att det blev för tight...)

Skitkvalitet á la H&M.


Tror jag ska fara en sväng till staden på onsdag.

Dan innan nya gallerian öppnar.

(då får man en ursäkt att gå på stan igen sen)


Nu ska jag titta in hos er andra.

Natti Natti!


Uppdatering en halvtimme efter inläggets tillkomst:

-Vi äger inte ens ett Playstation. Men mycket sladdar har vi lika fullt.

Ett surroundsystem med tusen meter ful kabel och fem lika fula högtalare. Och jag kunde inte bry mig mindre än just om ljudet...


Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards