Direktlänk till inlägg 4 december 2007

Tisdagstema: Horisont!

Av Victoria - 4 december 2007 13:27

Ja... inte vet jag om det här är nån horisont direkt...

...men en vy är det i alla fall:



Fotot är taget i mars -04. Motivet är min älskade by.

Eller åtminstone en liten del av den.


En promenad över sjön en dag då solen just börjat värma och då jag  äntligen började hoppas på en ny vår och sommar...


...jag gillar ju inte vintern, ni vet.


(När jag blir pensionär och rik som ett troll ska jag ha en lägenhet i Grekland. Gubben tänker ha en stuga i fjällen. Så när vi äntligen kommer att ha tid att vara tillsammans, då flyttar vi åt varsitt håll...)

 
 
Mediabrus

Mediabrus

4 december 2007 14:13

Vilken härligt vit vinterbild!

http://www.mediabrus.dinstudio.se

 
Ingen bild

öjebybo

4 december 2007 14:20

Jag flyttar med dig!

 
Ingen bild

AnCa

4 december 2007 14:26

Här är en till som har samma planer, men min gubbe vill hänga med!

 
Frida

Frida

4 december 2007 17:01

Hej, jag skulle nog dra till fjälls för som det ser ut om vintrarna i mälardalen blir ingen lycklig :-) Men jag kan nog komma en sväng till Grekland också. Härlig bild så skulle jag också vilja ha min utsikt.

Ha dé gott!!

http://www.fridstrom.nu

 
Annelie

Annelie

4 december 2007 17:42

Hahaha, ja det är inte lätt. Vem skulle inte vilja ha ett hus i varmare nejder.
Ha en fin kväll!

http://rospinglan.blogg.se

 
Fridasfunderingar

Fridasfunderingar

4 december 2007 19:15

Härlig bild!
Äntligen lyckas jag kommentera hos dig.Har varit dålig-förlåt!
Det är precis som att varje gång jag besöker din sida så blir A (läs sonen) av någon anledning galen och hittar på något ofog så jag måste gå ifrån....
Ska bli spännande att se hur det går med tapeten. Blev positivt överraskad över "easy-up" sättet. Himla lätt!
Ha en fin tisdag!

http://fridasfunderingar.blogg.se

 
EVA

EVA

4 december 2007 19:25

Vilken fin bild ! Fast jag håller ju med dig...sommar och värme är bara bäst ! Och nere hos föräldrarna i Spanien mår man ju kanonbra...hihi !
*
Blev inget Stensjökullen idag...nu var Tomas sjuk ! Så vi får vänta...
***
Ha en fin kväll !
KRAM EVA

http://whiskyochchampagne.blogg.se

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

4 december 2007 19:51

Haha, vilken framtid ni går till mötes! Jag skippar nog hellre Grekland men vet inte om det är just i fjällen jag vill bo med all mygg o elände... Men när det väl börjar värka än mer i lederna så kanske södern börjar locka, just nu lockar ditt landskap här mycket mer!

http://paulaz.se

 
Gela

Gela

4 december 2007 21:27

Den horisonten känner man väl igen. Blev nästan lite avudsjuk på dig som bor där, men så kom jag på att jag bor ju oxå fint!

http://tallbodan.blogg.se

 
Ingen bild

Cecilia

5 december 2007 13:35

Vilken bild... Tänka sig att det kan vara så fint fastän det är taget i Blås.. *he he
Vet att Ante är ledig idag så man får väl hoppas at ni tar vara på den lilla tid ni har tillsammans innan ni blir särbo.

 
Lizaloop

Lizaloop

5 december 2007 14:02

ja jag längtar tills de där dagarna då ljuset kommer och då solen börjar värma igen..

http://www.lizaloop.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

    Puh! Tre dagars shop-non-stop... ...man märker att man inte är 20 längre...   ...för... jag är rätt knäckt.   Men så roligt vi har haft!   Så ruskigt kul!   Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...     Fastän vi inte v...

Av Victoria - 16 april 2008 19:53

  Jobba i natt... sova i morgon.   Några eftersläntare som vill fira mig, kommer vid middagstid.   Och sen är det väl bara lägga sig om man ska orka upp på fredagmorgon.   Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30 (vi fick inte samma restid...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards