Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Victoria - 16 februari 2008 20:53

...det verkar inte vara nån som uppfattade snusket i föregående inlägg...

...och det är kanske lika bra det!

möjligen kan jag behålla lite värdighet då, hehe...


Hur var er Alla Hjärtans Dag?


Jag kammade hem ett stycke jättefint kort av dottern...

 Världens finaste, eller hur?

Mamma tårögd.



...och en stycken ros av arbetskamraten Öjebybon.

Jag: tårögd.

 Kul att bli ihågkommen.


Finns bara en present jag saknade...


En alldeles egen I-pod, av icke I-podfabrikat...

Skulle ha varit mycket trevligt att ha...


...när man åker skidor.


Ja... du hörde rätt: Å-K-E-R  S-K-I-D-O-R!


Jag har faktiskt stakat mig runt sjön idag

och gjorde bara en vurpa (!)



Men så hade jag topputrustning också:



...makens gamla lagg...



...och pjäxor.

Färgerna skvallrar nog om från vilken epok utrustningen härrör?


Bara det att min make äger ett par längdåkningsskidor

är ju en liten skräll...


En annan nyhet:



Vi ska gå på bröllop i sommar!


En barndomskompis till min make.


Vi träffar brudgummen och hans blivande fru

några gånger om året då de kommer

upp till våra breddgrader.


Så roligt att ha ett bröllop att se fram emot!


Bröllopet skall hållas hemma på brudgummens gård

och min bättre hälft har fått förtroendet att sköta brödrosten :)


Nu ska jag trava iväg och återlämna skidstavarna som jag lånade...

Utrustningen var inte helt komplett...








Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards