Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Victoria - 12 mars 2008 20:31

Fy så äckligt!

Kollar på "Rent Hus" och inser hur hygieniskt riktigt vi har det här hemma!


Vilka spärrar saknas hos dem som låter det bli så skitigt

och som dessutom visar upp eländet i tv?


Ska aldrig mer tycka att jag har det stökigt!


Jag är ju städguru, ju...

Av Victoria - 12 mars 2008 18:27

Tack till er som gratulerat mig på namnsdagen!


Jag blir lika glad som hon här ovanför.

(Fast jag har varken folkdräkt eller blått blod.)

Är ingen rojalist (royalist...?) direkt...


...kan i och för sig tycka att det är trevligt med ett kungahus, men

våra kronbeklädda landsföreträdare är ganska trista.

Madde for president queen istället!

Hon verkar rivigare än de andra tråkbollarna...


Min make har med berått mod låtit bli att gratulera mig idag.

Han tyckte det var på sin plats efter att jag glömt hans namnsdag

nio år på raken.

Jag är beredd att hålla med honom. Skäms på mig!


Har haft besök av en spekulant på husvagnen.

(japp, den är till salu. Ska köpa farsans Hobby -89 om vår vagn blir såld.

Det är barnkammare och diverse lyxprylar i den! Mumma.)


Spekulanten hade letat sig från Luleå till byhålan här och jag är djupt imponerad av att hon fattade min vägbeskrivning!

Var det hon som var smart, eller jag som var bra på att förklara?

Troligen det tidigare...


En liten (och observera L-I-T-E-N) vända på stan med Lilleman i vagnen.

Han har inte fattat det här med att shoppa kvinnokläder.

Kanske lika bra att han inte gör heller, hehe...

Sista kvarten var han inte glad, så vi åkte hem och

nu är han nöjd igen!


Dottern har åkt Lilla Vasaloppet idag, ivrigt påhejad av sina föräldrar, sin bror och sin farmor. Farmor tyckte att jag skulle haft skidor med mig och åkt jag med. ( banan var 100 meter, typ)

Förolämpning eller skämt, jag vet då inte...


Dottern hon stakade på och var himla duktig!


Tror att jag skymtade ditt nästan-barn-barn på Vasaloppsspåret, Eva!

Kan det stämma?


Nu blir det softa i soffan.


Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards