Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

Snusk-TV

Av Victoria - 12 mars 2008 20:31

Fy så äckligt!

Kollar på "Rent Hus" och inser hur hygieniskt riktigt vi har det här hemma!


Vilka spärrar saknas hos dem som låter det bli så skitigt

och som dessutom visar upp eländet i tv?


Ska aldrig mer tycka att jag har det stökigt!


Jag är ju städguru, ju...

 
 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

12 mars 2008 20:48

Nähä, någon påstår att jag skrivit in en felaktig spamkod! Moi, kan aldrig stämma! Haha, skrev ju ett långt inlägg om rent hus, nu orkar jag inte få till det igen! Kan bara konstatera att det finns dom som har det värre än jag...och att farbrorn i första programmet var jättegullig...men nu har jag sett nog av den serien...jag har lärt mig att använda bakpulver och ättika till spisrengöringen,,,Kramen

http://paulaz.se

 
Ingen bild

Fru Lundgren

12 mars 2008 21:34

Hej Vännen!
Sett mitt sista inlägg?
Är inte frisk.... *suck
Fast 4 ungar från barnens dagis är hemma i magsjuka + S från vårat jobb. Din make och hon sitter ju RYGG i RYGG, så ni lär säkert oxå känna av det.... *håller tummarna för att ni ska slippa!

 
Ingen bild

m a r i a k o d e n

12 mars 2008 22:14

Men fatta hur äckligt de hade det!!!
=O
Im chocked!

Blä....Man ska nog inte klaga över att man har stökigt hemma...........

 
Annelie

Annelie

13 mars 2008 00:55

Grattis till namnsdagen,lite sent omsider =)
Hoppas ni får vagnen såld, så ni kan skaffa en nyare.
Jag undrar bara hur kan man tillåta att skiten filmas. Måste vara stora fel på en människa som låter det gå så långt.

Ha det fint/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
lisa

lisa

13 mars 2008 04:42

visst var det äckligt? särskilt det som låg å möglade i sängen......huuuuuuu....ha en fin torsdag!

http://www.lisasbibliotek.blogg.se

 
Gela

Gela

13 mars 2008 09:46

Missade städprogramet i går kväll för jag jobbade, men det gjorde nog inget.
Har gubben och dottern det bra i stugan? vet du om det är mycket snö? Flöd på sjön? bra skoterföre? Ska ni dit till påsk? Vi åker dit skärtorsdag. Ska bli riktigt skönt! Ha en bra dag!

http://tallbodan.blogg.se

 
Bim H-D

Bim H-D

13 mars 2008 09:47

Hm, klagar inte på min röra, nej... och har inte sett omskrivna program, nej...
Dock har jag i den sk tidningen - på nätet - samt i bloggar läst att det redan ÄR avslöjat att de har fått order att INTE städa på minsta sätt på en viss tid, nej... Så, lite av det kan ju bero på det också, hm... Så, viss röra kan ju finnas från start - den har vi ju alla om vi inte plockar och städar, hihihi... och får vi då INTE städa, så... eller? Hur skulle det se ut hos oss själva om vi inte fick gå ut med sopor, torka eller något på ett visst antal veckor, hm... hemsk tanke att tänka på faktiskt...
Må så gott... värmländskan Bim

http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

 
EVA

EVA

13 mars 2008 10:43

Jag ser INTE på det programmet...utan här är det Roomservice som gäller !
***
K R A A A M från EVA !!!

http://whiskyochchampagne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

    Puh! Tre dagars shop-non-stop... ...man märker att man inte är 20 längre...   ...för... jag är rätt knäckt.   Men så roligt vi har haft!   Så ruskigt kul!   Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...     Fastän vi inte v...

Av Victoria - 16 april 2008 19:53

  Jobba i natt... sova i morgon.   Några eftersläntare som vill fira mig, kommer vid middagstid.   Och sen är det väl bara lägga sig om man ska orka upp på fredagmorgon.   Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30 (vi fick inte samma restid...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards