Direktlänk till inlägg 2 maj 2007

Pimp my husvagn, del 3.

Av Victoria - 2 maj 2007 23:01

Så där ja!

Gardinerna färdiga.

Fixade det mesta natten mot Första Maj, då jag befann mig på jobbet. Om man kan läsa, se på tv eller sticka vantar, ja då kan man väl sy gardiner också!


Har inte satt upp dem än, vagnen ska storskuras först, men en bild på hur tyget ser ut, kommer här.


Den uppmärksamme ser att det är samma mönster som på lampan jag klätt om. Fast här är mönstret större och bottenfärgen röd...


Natt natti!

 
 
Annelie

Annelie

2 maj 2007 23:46

Superläckert tyg=) Du har fått mig att vilja fixa vår egen fula vagn:)

http://rospinglan.blogg.se

 
Lilla My

Lilla My

3 maj 2007 05:24

Den blir nog läcker vagnen eran =).Jag är uppe nu kl 05.00 och kan inte somna.Är det nåt ålderstecken tror du?Ha det bra!

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Mariakoden

Mariakoden

3 maj 2007 11:33

Så snyggt tyg!!!!!
...eh...ska du ha det i en husvagn?
Det blir i så fall en supersnygg husvagn!!! =)
...ja den modernaste!!! Tycker brunt brukar dominera i husvagnar!!
Vill gärna se nån "efter" bild sen...=)

Kram!!/M

http://www.mariakoden.blogg.se

 
Mariakoden

Mariakoden

3 maj 2007 11:34

Länkar till dig!!! =)

http://www.mariakoden.blogg.se

 
EVA

EVA

3 maj 2007 13:32

Erat vagn kommer ju att bli hur läckert som helst med det läckra tyget !
Det blev inga syjobb idag...fastnade i nya Camilla Läckberg-boken...

KRAM EVA

http://www.whiskyochchampagne.blogg.se

 
Lisa

Lisa

3 maj 2007 16:09

åh coolt, väntar med värsta spänningen på att få se mer, å mer å mer...

http://www.lizaloop.blogg.se

 
Mariakoden

Mariakoden

3 maj 2007 17:49

NEJ!!! Bli inte osäker!!
Jag blir toppenglad när någon VILL länka till mig...Jag som är så dålig å värdelös å så....=) Hihi...
Jag blir bara superglad!!!!
Vet inte hur det brukar funka i bloggvärlden!! Men länka på du...Det är så okej å såom sagt. Jag blir bara glad!!
Kramar!!!!!//M

http://mariakoden.blogg.se

 
Helena på Roomservice

Helena på Roomservice

5 maj 2007 13:20

eller pimp my trailer :)

http://roomservice.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

    Puh! Tre dagars shop-non-stop... ...man märker att man inte är 20 längre...   ...för... jag är rätt knäckt.   Men så roligt vi har haft!   Så ruskigt kul!   Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...     Fastän vi inte v...

Av Victoria - 16 april 2008 19:53

  Jobba i natt... sova i morgon.   Några eftersläntare som vill fira mig, kommer vid middagstid.   Och sen är det väl bara lägga sig om man ska orka upp på fredagmorgon.   Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30 (vi fick inte samma restid...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards