Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Tillbaka i verkligheten!

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

 


Puh! Tre dagars shop-non-stop...

...man märker att man inte är 20 längre...


...för... jag är rätt knäckt.


Men så roligt vi har haft!


Så ruskigt kul!


Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...



Fastän vi inte varit på nåt evenemang så har vi sett en del ändå.

I alla fall en massa fina hus, Kungsträdgården, Dramatens exteriör

och lite annat smått och gott.


Mest har vi nog sett prislappar och VISA-kort, hehe...


Dålig kändisfaktor över lag, men en i gänget skymtade faktiskt

 Joakim Cans på hotellet.


Inga stora fadäser har vi råkat ut för heller.


Jag råkade visserligen, i nödens stund, gå på herrarnas toalett på Arlanda,

men det betraktar jag som ett studiebesök.


Och nu är det bevisat: det är sunkigare på herrarnas!


Jag återkommer med en utförligare rapport

och mer bilder när tid finnes.

(alltså från hela resan, inte från herrarnas toalett på Arlanda)


Ska iväg på jobbet ikväll... och i morgon kväll.


Kram!





 
 
m a r i a k o d e n

m a r i a k o d e n

21 april 2008 19:14

Borta bra men hemma......eh, nä, Sthlm är sååå bäst!
Ska bli kul att se alla dina fina fynd!!

Velkåmm håm!

http://www.mariakoden.blogg.se

 
lilla my

lilla my

21 april 2008 19:52

Å jag som missade att du redan var i estockholmia när jag skrev mitt meddelande :(...Inget elefanttyg då?Jag vill se dina fynd!!!Ha det skönt

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Bim H-D

Bim H-D

21 april 2008 20:43

Åh... jag som ville se herrarnas!!! och den missade du? hm...
Må så grankott - ngn som undrar om det blir dregelvarning framöver här då, suck...

http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

 
Ingen bild

Fru Lundgren

22 april 2008 09:41

VÄLKOMMEN HEM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 16 april 2008 19:53

  Jobba i natt... sova i morgon.   Några eftersläntare som vill fira mig, kommer vid middagstid.   Och sen är det väl bara lägga sig om man ska orka upp på fredagmorgon.   Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30 (vi fick inte samma restid...

Av Victoria - 15 april 2008 12:46

Ibland är det bara så barnsligt enkelt att hitta en tolkning av temat! (även om bilden för dagen inte är egenproducerad. Sorry, jag har ingen helikopter...)   Satt och kollade Eniros utsiktsbilder i går kväll och hamnade i Umeå. Sentimentalt värre! V...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards