Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Nu är det nära!

Av Victoria - 16 april 2008 19:53


Jobba i natt... sova i morgon.


Några eftersläntare som vill fira mig,

kommer vid middagstid.


Och sen är det väl bara lägga sig

om man ska orka upp på fredagmorgon.


Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30

(vi fick inte samma restid allihopa)

och det är 5-6 mil till flygplatsen,

så vi måste åka 04:30...


Stämningen är av föklarliga skäl HÖÖÖG!



Hinner antagligen inte blogga nåt i morgon,

så nu lämnar jag blogg-walk-over över helgen.


Jag blev lite nojig i morse, tyckte det gjorde lite ont i halsen

och jag kände mig trött.

(det senare kan eventuellt berott på att på att dottern vaknade okristligt tidigt. Om nån har några bra tips på hur man får ungarna att sova till 8 så säg till!)


Känns i alla fall bättre nu... jag VÄGRAR bli sjuk nu.



Ha en underbar helg allihopa!

(det tänker jag ha!)


Natti Natti!



 
 
Ingen bild

Fru Lundgren

17 april 2008 13:24

Ha en UNDERBAR helg i Fjållträsk!
Hoppas att maken får en fin helg med barnen han med...

 
Ingen bild

öjebybo

17 april 2008 16:11

FUSKIS!! Jag VILL också följa med. Men vissa måste ju jobba. Jag hoppas du och tjejerna får GALET KUL i stockholm! Så måndag vill jag ha en fullständig rapport om vad ni gjorde i helgen!!! Ha nu så himmla kul.

 
lilla my

lilla my

19 april 2008 21:25

Ha det så kul i storstan.Ska du på svenskt tenn så ring.Jag skulle vilja ha en liten bit av elefantyget i röttom det är möjligt.Ha de´!

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

19 april 2008 22:47

Hoppas att du får en riktigt trevlig helg i storstaden! Kram

http://dagbok.stenstugu.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

    Puh! Tre dagars shop-non-stop... ...man märker att man inte är 20 längre...   ...för... jag är rätt knäckt.   Men så roligt vi har haft!   Så ruskigt kul!   Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...     Fastän vi inte v...

Av Victoria - 15 april 2008 12:46

Ibland är det bara så barnsligt enkelt att hitta en tolkning av temat! (även om bilden för dagen inte är egenproducerad. Sorry, jag har ingen helikopter...)   Satt och kollade Eniros utsiktsbilder i går kväll och hamnade i Umeå. Sentimentalt värre! V...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards