Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Nu är det gjort!

Av Victoria - 4 april 2008 21:56

Pärlan är såld!


Dock inte till Häxan Surtant som var här och skambjöd

och som dessutom var skamligt otrevlig.


Däremot till en trevlig sjuksköterska som jag tror

var ute efter lite semesternostalgi...


I veckan har det ringt som tusan på vagnen,

men jag har inte velat ta bort annonsen förrän

affären var klar.


Jag tackar Kaben för en trevlig tid

och hoppas nya ägaren kommer att ha glädje av vagnen.


Fast lite sentimentalt är det att lämna ifrån sig det stora

pimpningsprojektet.


Nåväl... jag tröstar mig med den här:



(inte exakt den här... har inga bilder än, men *viskar* stal några på nätet)

 Den ser ut precis så här, om än lite mer matt i lacken.


Hobby Prestige 545, 1987 års modell.

Nytapetserad för dagen.

Farsgubben håller på att bygga om barnkammaren

så att vi får fyra sovplatser (två våningssängar)


Och så blir det heltäckningsmatta i den.

 Låter kanske lite konstigt, men vi vill inte ha några lösa mattor.

En mjuk, tjock matta isolerar ju dessutom en del...

Skönt för fossingarna!


Tänker sy enfärgade gardiner... som ni ser på bilden så

passar inte mönstrade tyger till de ordentligt mönstrade dynorna.


Återkommer med bilder!




 
 
ugglan

ugglan

4 april 2008 22:19

Skönt att du kunde sälja den till någon som inte bara skulle pruta. Visst känns det extra bra när man vet att vagnen kommer i "rätt" händer.....
GRATTIS i alla fall....
Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

5 april 2008 10:07

Nu blev du nyfiken :)
Jag tror du klurat på rätt, J's sambo & fd kollega med "intresseklubben"

http://nilema.blogg.se

 
Erik

Erik

9 april 2008 14:09

lol
Man ska ha husvagn :-)
Gäller Galenskapsvarianten med ständigt flängande? Eller till ett campingställe och stanna där hela semestern??

http://erik56.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

    Puh! Tre dagars shop-non-stop... ...man märker att man inte är 20 längre...   ...för... jag är rätt knäckt.   Men så roligt vi har haft!   Så ruskigt kul!   Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...     Fastän vi inte v...

Av Victoria - 16 april 2008 19:53

  Jobba i natt... sova i morgon.   Några eftersläntare som vill fira mig, kommer vid middagstid.   Och sen är det väl bara lägga sig om man ska orka upp på fredagmorgon.   Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30 (vi fick inte samma restid...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards