Direktlänk till inlägg 17 maj 2007

Pimp my husvagn: -Nu börjar det hända grejer!

Av Victoria - 17 maj 2007 23:25

Här kommer första färdigt-resultat-bilden. Och en före-bild också, för jämförelsens skull... Kuddarna sydde jag på jobbet i natt, då tvätten var avklarad och brukaren drömde vackra drömmar. Egentligen skär de sig alldeles fantastiskt mycket mot gardinerna, men jag kunde inte motstå tyget som jag hittade på Syma.

Enligt inredningstidningar och IKEA-utskick så tycks det ju vara helt okej att blanda färger och mönster av hjärtats lust, och mitt hjärtas lust tycker just nu att det är en mycket bra idé. Ska bara försöka hitta på nåt ännu galnare...


I övrigt inte så mycket nytt, förutom att vi hade trevlig grillmiddag med goda vänner denna afton. Ska snoka runt en sväng hos er andra innan jag kryper ner i mina Bibbi-påslakan (IKEA, de gröna blommorna gör mig så glad)


Natti på er!

 
 
Annelie

Annelie

18 maj 2007 12:09

Jag tycker det blir jättebra=) Det ser så mysigt ut.
Ha en fin helg!

http://rospinglan.blogg.se

 
Lizaloop

Lizaloop

18 maj 2007 13:42

men åhh va coolt, ser ju hur mysigt ut som helst ju!!!!!!!

http://www.lizaloop.blogg.se

 
Annika

Annika

18 maj 2007 16:24

blev ju hur snyggt som helst !

http://www.motleycrue.blogg.se

 
Anna

Anna

19 maj 2007 00:27

Vad roligt att du hittade in till mig. När jag och syrran var små kom pappa hem en dag med tre lila träningsoveraller. Till mig syrran och en till sig själv. Sen åkte vi på husvagnssemester till danmark :) Sent åttiotal eller möjligen början av nittiotalet, helt klockrent!
Roligt med ditt husvagnsprojekt! Hade också kunnat tänka mig en husvagn!

http://secondhandsisters.blogg.se

 
Mariakoden

Mariakoden

19 maj 2007 22:57

Vilken skillnad!!!

Du...din Familjelivadress funkar liiite dåligt.....
Bara så du vet....Kram från nyfiken jag...=)

http://www.mariakoden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

    Puh! Tre dagars shop-non-stop... ...man märker att man inte är 20 längre...   ...för... jag är rätt knäckt.   Men så roligt vi har haft!   Så ruskigt kul!   Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...     Fastän vi inte v...

Av Victoria - 16 april 2008 19:53

  Jobba i natt... sova i morgon.   Några eftersläntare som vill fira mig, kommer vid middagstid.   Och sen är det väl bara lägga sig om man ska orka upp på fredagmorgon.   Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30 (vi fick inte samma restid...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards