Direktlänk till inlägg 11 september 2007

Tisdagstema: Nära!

Av Victoria - 11 september 2007 14:31

Stortjejen som 10-månaders.

Nuförtiden är hon fyra år.

På den här bilden syns det att hon och lillebror är lika!

Man blir lite, lite sentimental...


>>>OBS! Snälla, rösta på högra sidan av sidan!>>>

 
 
Ingen bild

Maken

11 september 2007 14:53

Tja du. Hur säger man: Lik mamma men söt ändå? Kan nån påminna mej om att bädda i garaget!

 
Ingen bild

Bloggägaren

11 september 2007 14:56

Förvisso har min make rätt, men det är definitivt bäddat med spikmatta i garaget när han kommer hem...

 
Vildängel

Vildängel

11 september 2007 16:00

Tänk vad en liten näsa och runda goa kinder kan vara söta! Härligt foto!

http://vildangel.blogg.se

 
EVA

EVA

11 september 2007 16:18

Snacka om nära...och jättegullig !
Ha en fin tisdag !
*
KRAM EVA

http://whiskyochchampagne.blogg.se

 
Paula

Paula

11 september 2007 17:17

Dom goa äppelrunda kinderna kanske redan är ett minne blott?
Du skulle ha haft ett före/efter kort..

http://paulaz.se

 
Ingen bild

Bloggägaren

11 september 2007 17:30

Paula: Nä, inte är det några äppelkinder kvar nu minsann. En lättviktare är hon, och har alltid varit. Men kinderna är lika gosiga att krama fortfarande...

Jo, ett före och ett efterkort hade varit kul, men jag har ju en policy att inte lägga ut bilder på barnen där de kan bli igenkända. Det här kortet lär knappast nån förknippa med hur hon ser ut idag.

 
fialotta

fialotta

11 september 2007 21:43

Så himla söt!!!

http://www.fialotta.bloggagratis.se

 
Mariakoden

Mariakoden

12 september 2007 15:23

Jag ska hämta en grej hos lilla my om några dar......Du känner ju henne....ska vi däjta????
(Alltså när jag hämtar den där grejjen hos henne)
Vore kul!!
Å visar det sig att lilla My är riktigt farlig så är ju alltid du där=)!!!!
Haha.....

http://www.mariakoden.blogg.se

 
Mariakoden

Mariakoden

12 september 2007 15:58

En tavla som är såååå snyyyyyyygg!!!
ÅÅÅåååå...Vad avis du kommer att bli!!!!
=)

http://www.mariakoden.blogg.se

 
Lilla My

Lilla My

12 september 2007 16:20

En dejt hos mig låter ju kul!!En torsdag då på eftermiddagen eftersom det är vår städdag då och kanske om ett tag så att jag kan färdigställa allt halvgjort,men det tar ju typ halva livet så vi skippar väl alla krav på perfektion och visar oss från vår bästa sida så kommer vi att få skitkul.Jag är med!stökigt eller inte.Det får bära eller brista.Kom hit!

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

12 september 2007 19:23

liten söt tussa=)

http://rospinglan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 23 april 2008 22:03

...och flytta!    Bloggen alltså.   En snygg blogg med mer möjligheter!   Så jag tackar gamla bloggen för en trevlig tid. (blev över ett år!)   Jag har anlitat en begåvad bloggare till att designa mitt nya tillhåll.   Så nu *trumvirvel och basun* öp...

Av Victoria - 23 april 2008 09:08

I dag är det dags att hissa och hylla min make!   Han tog hand om våra barn hela helgen medan jag var i storstan och förlustade mig och brände pengar. Och ja: naturligtvis tar han hand om dem annars också, men tre dar på egen hand med Lilleman är fa...

Av Victoria - 22 april 2008 16:05

Ok, det här är kanske liiite långsökt, men jag har ju shoppat en del i helgen och tanken är att jag ska ha tid att ta bilder av allt det och visa er nån dag då tid finnes och tills dess kommer ett smakprov.     Trepack av världens bästa smörja!   ...

Av Victoria - 21 april 2008 18:33

    Puh! Tre dagars shop-non-stop... ...man märker att man inte är 20 längre...   ...för... jag är rätt knäckt.   Men så roligt vi har haft!   Så ruskigt kul!   Bra sällskap, trevlig resa, fint hotell, bra mat, mycket shoppa...     Fastän vi inte v...

Av Victoria - 16 april 2008 19:53

  Jobba i natt... sova i morgon.   Några eftersläntare som vill fira mig, kommer vid middagstid.   Och sen är det väl bara lägga sig om man ska orka upp på fredagmorgon.   Det blir ju lite tidigt, vi flyger 06:00 och 06:30 (vi fick inte samma restid...

Presentation

Omröstning

Bloggen Vickans Vardagsrum...
 ...är okej som den är.
 ...borde ha ett mer allmänt innehåll. Mer heminredning, mode och glitter.
 ..borde ha ett mer personligt innehåll, känslor, upplevelser, erfarenheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards